Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, kan ik dit nog veranderen?

 

Als je bestelling nog niet door ons verwerkt is kun je contact met ons opnemen via info@ramerosmusthaves.nl
Wij kunnen dan de bestelling nog voor je aanpassen. Neem wel zo snel mogelijk contact met ons op, als de bestelling eenmaal verwerkt is kunnen wij niets meer voor je betekenen.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk naar je te versturen, houd rekening met een levertijd van maximaal 10 werkdagen. Dit is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleent. 

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen of geen track en trace code. Wat nu?

 

Als je bestelling goed is afgerond ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld kan het zijn dat deze mail in je spam box binnen komt. Dit gebeurt helaas regelmatig omdat wij misschien nog een onbekende afzender voor je zijn.
De mail met track en trace ontvang je vanuit de pakketdienst. Ook deze mail kan ik je spam terecht zijn gekomen.
Heb je alles gecheckt en geen bevestiging gehad neem dan even contact met ons op.

 

Contactformulier

 

Heb je nog vragen die hier niet beantwoord zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of info@ramerosmusthaves.nl

Wij proberen zo snel mogelijk op je berichtje te antwoorden.